بهترین دوره آموزش سئو

ساخت وبلاگ


کانال جهانی وب لبریز میباشد از اینترنت‌وبسایت‌هایی که با وردپرس راه اندازی و دوره آموزش سئو رئیس می گردند که سعی دارا‌هستند تا در کمترین مجال ممکن به صفحه ها ابتدا موتورهای جست‌وجو برسند. این اینترنت‌وبسایت‌ها برای استحصال به مقصود چشم شدن در حاصل موتورهای جست‌وجو، با صرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت برای موتور جست‌وجو (Search Engine Optimization) یا این که seo را بایستی در راهبرد خویش قرار دهند؛ بهینه سازی فرآیند بازاریابی برای ارتقاء اکران در حاصل طبیعی موتورهای جست‌وجو میباشد که سبب به جذب ترافیک بیشتر برای تارنما میگردد.

اما اعتنا داشته‌ باشید که 200 فاکتور متعدد مبتی بر این سه شالوده اساسی برای بهینه سازی به‌کارگیری می گردد که درین متن فقط به مورد ها شایان توجه پرداخته گردیده است.

تاثیرسئو تکنیکال در بهینه سازی وبسایت وردپرس
قدم ابتدایی برای seo وبسایت وردپرس، رسیدگی دسته‌ای از اقدامات زیربنایی و اصولی میباشد که در زمره نحوه‌های بهینه سازی تکنیکال قرار می گیرد؛ درین قدم ویژگی ها هاست و سرعت اینترنت‌وب سایت گزینه پژوهش قرار گرفته و از مطلوب بودن آنها باور نتایج می‌گردد. همت فرمایید از گوگل لایت ‌هاوس برای پژوهش کوشش و سرعت سایتتان منفعت ببرید و پیشنهادات این ابزار اثر گذار را گزینه دقت قرار دهید. خلال این برخورد‌گرا بودن اینترنت‌وب سایت، وجود نقشه اینترنت‌وبسایت، ساختاردهی مطلوب به تارنما، با صرفه‌سازی خطاهای 404 و ریدایرکت آن ها، استعمال از عبارات کلیدی در نشانی صفحه های و به کار گیری از فناوری امنیتی SSL را نظارت کرده و نسبت به رعایت هرمورد از این فاکتورها مبادرت نمائید.


نوشته‌ی علمی تحت را مطلقا بخوانید:

با بهینه سازی تکنیکال بیشتر آشنا گردید


بهینه سازی داخلی (On-Page بهینه سازی) موءثر در بهینه سازی تارنما وردپرس
seo داخلی ساخت‌و‌ساز تجربیات کاربری مطلوب برای بازدیدکنندگان اینترنت‌وبسایت را دنبال می‌نماید. در‌این نوع بهینه سازی محتوا نقش بسیار مهمی داشته و ضروری میباشد تا به آن اعتنا ویژه‌‌ای گردد. اول فاکتور دراین مورد آن میباشد که واژه‌های کلیدی خویش را بشناسید. شما می بایست از این لغات کلیدی در محتواها، سرتیترها و متاتگ‌ها به کار گیری فرمائید.

دومی فاکتور مرتبط با محتواست؛ «محتوا سلطان میباشد» جمله‌ای کلیشه‌ای وجود ندارد بلکه اساسی میباشد که موتورهای جست‌وجو به آن عشق و علاقه می‌ورزند. برای بهینه سازی داخلی هر چه در چنته دارید برای ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی خرج فرمایید و عملکرد نمائید تا با ساخت‌و‌ساز محتوای جالب استفاده کننده‌ خویش را مشغول کرده و او‌را در وبسایتتان نگه‌دارید؛ با این شغل نرخ ماندگاری را ارتقاء داده و به‌سمت بهبود تجارب کاربری قدم بر میدارید. فراموش نکنید محتوا را هیچ زمان کوتاه ننویسید و دستکم 600 کلمه و واژه برای ساخت و ساز محتوای خویش به‌فعالیت برید. همینطور مطلقاً در جمله نخستین خویش حول کلمه و واژه کلیدی محوری مقاله قابل قبولی را کتابت فرمایید و گزاره‌بندی قابل قبولی از متن ارائه‌ فرمائید.

تیتر‌های کاغذ شما نیز فاکتور مهمی در بهینه سازی داخلی به حساب می آید؛ در تیتر کاغذ خویش از کلمه و واژه کلیدی مرتبط به کار گیری نمایید و تیترهای دیدنی برای تیتر‌ها به‌فعالیت گیرید؛ استعمال از عدد در تیتر‌ها سفارش می شود. خلال این برای فی مابین‌تیترهای محتوای اینترنت‌تارنما از برچسب‌های H1 و H2 و بقیه برچسب‌های سرتیتر به کار گیری نمائید و به‌مانند تیتر واژه کلیدی محوری یا این که هم معنی را در آن بگنجانید.

توضیحات متا نیز فاکتور چهارم در حوزه seo داخلی میباشد که به‌نوعی یک محتوای تبلیغاتی برای محتوای شما محسوب گردیده و نشانه می دهد که چه اطلاعاتی در اینترنت‌وبسایت شما وجود داراست. در کنار توضیحات متا، متاتگ‌ها یا این که برچسب‌های متا نیز در سئوی داخلی مؤثر میباشند؛ برچسب متا دربرگیرنده کدهای HTML‌ میباشد که وب سایت شمارا برای موتورهای جست‌وجو تعریف می‌نماید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 110 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 13:22


هم اکنون که با معنی و واحد سنجش التفات بهینه سازی فنی در پیاده سازی و فعال‌ساز‌ی دوره آموزش سئو یک تارنما آشنا شدید، هم اکنون بایستی با طریق‌های طراحی seo تکنیکال در یک وب سایت نیز آشنا گردید. مواقعی که در هنگام طراحی تکنیکال بهینه سازی بایستی به آنان اعتنا داشته باشید مشمول:

 

ساخت‌و‌ساز پوشه robots.txt
ساخت فولدر robots.txt یکی‌از مهم ترین مورد‌های بررسی لیست seo تکنیکال میباشد که برای خزنده‌های اینترنت، حکم یک راهبرد را دارااست. robots.txtدر واقع یک فولدر دربردارنده متن‌ و راهبرد‌هایی میباشد که موتورهای کاوش به خواسته ایندکس صفحه های تارنما از آن به کارگیری می‌نمایند. شما با به کارگیری از این پوشه میتوانید معلوم فرمائید که خزنده‌ها و ربات‌های موتور کاوش در هنگام ارزیابی وبسایت، اذن دسترسی و بازدید از کدام صفحه های تارنما شما‌را داشته باشد. براین اساس می توانید فقط صفحه ها دلخواه خویش را در معرض رسیدگی ربات‌ها قرار دهید و دسترسی آن‌ها به برخی صفحه های را مسدود سازید.

seo سرعت وبسایت
سرعت وبسایت نیز یکی از دیگر از فاکتورهای اساسی در محاسبه لیست seo تکنیکال میباشد که اثر بسزایی بر مرتبه بندی وب سایت شما دارااست. هنگامی که سرعت یک سایت بالا باشد، داده ها و صفحه ها آن خیلی سریع برای یوزرها بار گذاری گردیده و این دستور فرصت انتظار آنان برای بازدید از تارنما را کاهش می دهد. به این ترتیب بازدیدکنندگان به راحتی میتوانند به مطالب و محتواهای وب سایت دسترسی پیدا کرده و احتمال ماندن آن ها در برگه ارتقا پیدا خواهد کرد. تارنما شما در موقعیت ایده آل بایستی کمتر از 3 ثانیه برای یوزرها بار گذاری خواهد شد؛ در غیر این شکل کاغذ را شکاف می‌نمایند و به وبسایت دیگری مراجعه خواهند کرد. این فرمان معیار بازدید از سایت شمارا به طریق چشمگیری کاهش میدهد و اثر منفی بر درجه آن خواهد داشت.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 17:02


گ‌ های هدینگ (heading) که با صحبت H اکران داده می شوند، نقش مهمی دوره آموزش سئو در بهینه سازی وب سایت جاری ساختن می‌نمایند. اصولاً تگ‌ های هدینگ جذابیت محتوای وب سایت را برای یوزرها بالا برده و به فهم و شعور عالی محتوا بوسیله موتورهای کاوش -و ولی یوزرها- یاری می‌نمایند. برای توفیق سئوی وب سایت می بایست به تگ‌ های هدینگ به اندازه هر تگ دیگری مداقه داده و از آنان به صورت درست به کارگیری فرمائید. تگ‌های هدینگ به ترتیب عنایت از H1 تا H6 تقسیم‌بندی می شوند. به‌این شکل که 
مهمترین تگ هدینگ و تگ تیتر مهم مقاله میباشد. تگ
نیز نادر‌التفات‌ترین تگ هدینگ و فرعی‌ترین آنها را تمجید می‌نماید.

تگ هدینگ (heading Tag) چیست؟
هدینگ ها به عبارتی تیتر‌هایی میباشند که برای محتوایمان تعیین می کنیم. H1 هدینگ مهم یا این که تیتر مهم ورقه میباشد و سایر هدینگ ها تمامی عنوان ها فرعی‌خیس می‌باشند. با وجود این تیتر‌ها در کاغذ هم یوزرها و هم گوگل به ساختار اساسی ورقه و محتوای آن با جزئیات بیشتر پی خواهند پیروزی. حتی شاید کاربری یک کدام از تیتر‌ها را تعیین کرده و تنها به تفحص به عبارتی نصیب از مقاله برگه بپردازد. این در حالی میباشد که فارغ از وجود هدینگ او بدون چاره به تفحص تک تک ورقه بود یا این که شاید از نه آن نیز می‌سپری شد. تگ‌های هدینگ از H1 تا H6 متغیر میباشد و یک ساختار سلسله مراتبی را به برگه شما میدهد. شناسایی تیتر با برچسب H1 به گوگل یاری می‌نماید تا با‌گاز بفهمد محتوا مرتبط با چیست؛ در واقع تیتر مهم شیت را نشانه میدهد.

 

چرا می بایست از تگ‌ های عنوان یا این که هدینگ در متن استعمال کنیم؟
همانگونه که گفته شد، تگ‌های HTML با پررنگ کردن مباحث اساسی، ساختاربندی محتوا را برای یوزرها و برای گوگل معلوم می‌نمایند. پس گوگل متوجه میشود جمله یا این که گزاره‌های پایین یک هدینگ به چه موضوعی تخصیص داراست و بایستی این محتوا را برای کدام لغات سرچ گردیده اکران دهد. هم‌اینگونه یوزرها با دیدن یک هدینگ ممکن میباشد آن را جالب نبینند و ترجیح دهند که از آن قبلی و در قبال یک هدینگ دیگر که برایشان دیدنی‌خیس میباشد را استیناف نمایند. بدین ترتیب در وقت خویش صرفه‌جویی خواهند کرد. البته معمولاً برهان مهم به کارگیری تگ‌های هدینگ در متن، یاری به seo تارنما میباشد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:21


ساختن یک سایت امروز با وجود وردپرس عمل دشواری وجود ندارد – حصول سکو دوره آموزش سئو در حاصل موتورهای کاوش معضل حقیقی وواقعی میباشد.

سئو موتورهای کاوش (بهینه سازی) فرآیندی میباشد که از روش آن میتوانید چگونگی و همینطور کمیت ترافیک تارنما خویش را ارتقاء دهید، به راحتی به موتورهای کاوش امداد نمائید محتوای شمارا پیدا نمایند و در نتیجه ها موتورهای کاوش درجه بالاتری حصول نمایند.

بهینه سازی جنبه های متعددی دارااست که رئیس دستی کل فرآیندها و لازمات تماماً غیر ممکن میباشد. به همین استدلال میباشد که تقاضای متعددی برای ابزارهای سئو وجود داراست که تحت عنوان یک چاقوی ارتش سوئیس در دنیای بهینه سازی فعالیت می نمایند.

موتور های کاوش منبع اساسی ترافیک برای اکثر اینترنت سایتهای اینترنتی میباشند به این ترتیب برای بازاریابی و اخذ ترافیک بیشتر از طرف موتور های جست و جو بایستی با اصول بهینه سازی و شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی آشنا باشید. سئو وبسایت برای موتور های جست و جو می‌تواند به شما در حصول مرتبه فراتر در حاصل جست و جو یاری دهد و به صورت قابل توجهی سبب ارتقاء معیار بازدید وبسایت شما خواهد شد.

درین نوشته ی علمی شایسته ترین ابزار های seo و پلاگین های seo وردپرس را که بایستی از آن‌ها به کار گیری نمائید را به شما معرفی می‌کنیم. بعضا از این ابزارها عملکردهای مشابهی را ارائه می‌دهند ، به این ترتیب تفاوت ها و مشابهت های هر یک را به شما خوا هیم ذکر کرد تا بتوانید شایسته ترین تعیین را در این باره داشته باشید.

چرا از ابزارهای بهینه سازی به کارگیری کنیم؟
ابزارهای سئو شمارا از عمل دشوار مطالعه کلمه ها کلیدی و تجزیه و بررسی اطلاعات نجات می‌دهند.
با استعمال از این ابزارها، میتوانید مشاهده کنید چه چیزی فعالیت می‌نماید و کدام نصیب از استراتژی بازاریابی شما میتواند با تغییراتی برای شما موءثر باشد.
شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی گزارشاتی را درباره‌ی اینکه شما در مقایسه با رقبای خویش کجا میباشید و باورنکردنی ترین زمان ها در کجا قرار دارا‌هستند، ارائه میدهند.
در صورتی‌که بیشتراز یک تارنما را رئیس میکنید، ابزارهای seo میتوانند به شما امداد نمایند تلاش هر تارنما را در حالا تکان آنالیز نمائید.
آنچه بایستی درباره پلاگین ها و ابزارهای seo در وردپرس بدانید
ما در نوشته‌علمی دیگری شمارا با seo و تکنیک های داخلی seo آشنا کردیم. در حالتی‌که مبتدی و تازه کار میباشید و پیرو شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی میباشید، در حالتی که درباره ی ابزار های بهینه سازی در وب جست وجو فرمائید هزاران ابزار گوناگون به شما اکران داده گردد.

ما درین نوشته‌ی علمی به شما 14 تا از شایسته ترین ابزارهای seo را که بسیار کاربردی می باشند به شما معرفی خوا‌هیم کرد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 139 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 16:00


توشه ها از ما پرسش گردیده که آیا بهینه سازی معکوس و یا این که به عبارتی دوره آموزش سئو به اصطلاح seo منفی پاسخ میدهد؟ درین نوشته‌علمی از محرمانه مقاله‌ها امداد وردپرس میخواهیم رسیدگی کنیم که seo منفی چیست؟ آیا این طریق جوابگو خواهد بود؟ و یااینکه در شکل مواجه شدن با آن می بایست چه کرد؟در ارتباط با بهینه سازی منفی (Negative سئو) چه میدانید؟بهینه سازی معکوس یا این که به عبارتی seo منفی (Negative بهینه سازی) وقتی تولید می‌شود که حریف های شما کوشش کنند تا با اعمال دادن نحوه هایی ناجوانمردانه رده وبسایت شمارا بگیرند. طریق های متعددی برای جاری ساختن دادن بهینه سازی منفی وجود دارااست، که ولی متداول ترین آنها ساختن پیوند های اسپم میباشد. ولی رویه های بخش اعظمی برای بهینه سازی منفی وجود دارااست که خب اشخاص متعددی برای خریداری نمودن مقام عالی آن را اجرا می‌دهند. در‌این نوشته‌ی علمی از امداد وردپرس می‌خواهیم تکنیک های بهینه سازی معکوس را پژوهش کنیم و کوشش می‌کنیم تا رویکرد های مفیدی برای رویا رویی با بهینه سازی معکوس یا این که به عبارتی seo منفی را هم گزینه تحقیق در اختیار بگذاریم.

seo منفی (Negative بهینه سازی) چیست؟همانطور که پیش از این هم گفتیم، بهینه سازی از دو قسمت فرنگی و داخلی ساخته شده میباشد. در سئوی آف پیج پیوند سازی عنایت خاصی دارااست. در شرایطی‌که هنوز ابهامی راجع‌به لینک و پیوند سازی برایتان وجود دارااست توصیه میکنیم نوشته‌علمی معرفی چندین شیوه کاربردی برای لینک و پیوند سازی را تفحص فرمائید. همینطور الگوریتم هایی مثل الگوریتم پنگون وجود دارااست که روی پیوند سازی غیر طبیعی حساس میباشد.همگی این موضوعات نشانه می‌دهد که اعمال شغل های نادرست در بهینه سازی سبب ساز جریمه شدن تان می‌شود. به این ترتیب در صورتیکه شغل اشتباهی چه از جانب ما و چه از جانب یک شخص خرابکار اعمال خواهد شد، گوگل آن را فهم و شعور نمی نماید و مطلقا روی seo وب سایت تاثیرگذار خواهد بود.گوگل در سال 2003 گفت که رقیبی نیست که بتواند بهینه سازی وب سایت شما‌را به خطر بیاندازد. به حیث شما این پاراگراف واقعیت دارااست؟ پس چه‌گونه گوگل وبسایت هایی که می‌خواهند آن را بدور بزنند را جریمه می نماید؟ شاید بشود اعلام‌کرد که ربات های گوگل به نوعی باذکاوت ولی خنگ میباشند. یکی‌از دلایلش این میباشد که در حالتی که یک تارنما تنها یک کدام از فاکتور های مهم seo که مشمول مواقعی مثل محتوا، بازدید، پیوند، سرعت وب سایت و… به طور فیک شغل نماید، گوگل آن را به اکانت این میگذارد که‌این شغل رقیبانش برای به زمین زدنش میباشد.مثل اینکه قضیه غامض شد! گوگل از کجا متوجه می‌شود که چه سایتی از طریق های کلاه سیاه استعمال کرده تا به مقام بالاتری رسد و چه سایتی را رقیبان بهینه سازی منفی کرده اند؟

 

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 92 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 14:02


بالای 99% درصد پاپ آپ‌ها سود‌ای جز انداختن حواس یوزرها ندارند! فرد اینجانب از اینکه دوره آموزش سئو وارد سایتی نحس و پنجرۀ بزرگی، ناگهانی و ناخواسته در میانه ورقه برایم گشوده خواهد شد، حس ناخوشایندی پیدا می کنم. بخصوص که دکمۀ بستن خیلی از ازن پاپ-آپ‌ها به رنج پیدا میگردد!

گوگل ادز هم پیشنهاد می‌نماید که تا حد ممکن، از این ترفند بازاریابی به کارگیری نکنیم. چون اثر مستقیمی روی رضایت استفاده کننده از صفحۀ فرود داراست و قادر است به راحتی او‌را از هدف ها مهم شما بدور نماید.

وب سایت خودتان را از حیث محتوا صحیح فرمائید
به طبعً برای شما هم اتفاق افتاده که فورا بعد از ورود به یک تارنما، از آن بیرون گردید. چرا؟ زیرا در آن وب سایت هیچ خبری از هدفی که داشتید وجود ندارد! در واقع، محتوایی که در وبسایت برای شما فراهم کرده‌اند، خیر صرفا مرتبط و مطلوب وجود ندارد، بلکه گاهی به هیچ وجهً محتوایی نیست!

تارنما سوای محتوا، مثل مغازه سوای فروشنده میباشد و وب سایت با محتوای بد، همانند فروشگاهی میباشد که یک فروشندۀ بداخلاق و نامحترمی دارااست که مشتری سوای معطلی فروشگاهش را رخنه‌ خواهد کرد و دیگر هیچ گاه به آن مراجعه نمی‌نماید.

بدین ترتیب، تا مکان ممکن کارایی فرمایید در باب تولیدات و خدماتی که دارید محتوای پر ارزش و روشن به یوزرها ارائه دهید. همان دیگر، شما بایستی به خیر و خوبی نسخه برداری رایتینگ را اجرا دهید. اسکن رایتینگ یعنی تایپ کردن راجع به سرویس ها و محصولاتی با غرض فروش. در صورتی‌که بدین مورد علاقمند میباشید، از شما دعوت میکنم مقالۀ «اسکن رایتینگ» را بازرسی بفرمایید.

 

همینطور بایستی خصوصیت‌های ظاهری محتوای وب سایت را هم صحیح فرمائید. اندازۀ فونت‌ها، استعمال از تصاویر و ویدیوهای کیفیت عالی، نوع فونت، ساختار محتوایی ورقه و... همه می بایست به جلب حیث یوزرها امداد نمایند. محتوایی که دیجی‌متاع برای محصولاتش ساخت و ساز می‌نماید نمونه خیر و خوبی از نسخه برداری رایتینگ مطلوب و اصولی میباشد. درین وبسایت، ساخت و ساز محتوای بها‌ها، توضیحات، ویژگی ها فنی و خصوصیت محصول ها به خیر صورت گرفته میباشد و یوزرها رضایت بالایی از حضور درین صفحه ها خواهند داشت.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 212 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 13:31


به لهجه بی آلایش، لندینگ پیج ها صفحاتی شاخص می باشند که یوزرها به دوره آموزش سئو واسطه ی آن وارد ورقه ای از وب سایت شما میگردند که آن برگه ی خاص از گذشته تحت عنوان مقصود شما برای بازدید در لحاظ گرفته گردیده است، در واقعیت برای داشتن لندینگ پیج ها نیاز میباشد از پیشین طرح ریزی و غرض گذاری دقیقی داشته باشید و به طور مداوم به سئو آن بپردازید تا بتوانید به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید، پیرو تماما به تفصیل لندینگ پیج ها ( صفحه ها فرود ) خوا هیم پرداخت.

[aparat id=”OgAkJ”]
خصوصیت های لندینگ پیج ها
دو خصوصیت تحت از مهمترین مختصات یک لندینگ پیج است:

وجود پیشنهادی  به استفاده کننده که در قبال آن استفاده کننده راضی خواهد شد تا هیبت خاصی را در ورقه کامل کند تا به وسیله آن هیبت بتوان به داده ها استفاده کننده دسترسی پیدا کرد و از آن به کار گرفت.
لندینگ پیج می بایست دارنده یک مقصود یگانه و مشخص و معلوم باشد و نسبت به هوم پیج اساسی شما که در آن هدف ها زیادی را ارائه داده اید عملکردی مختلف و تک شالوده داشته باشد.
لندینگ پیج ها چه طور فعالیت می نمایند؟
شخص دکمه ی call-to-action را چشم و در غایت به لندینگ پیجی ارجاع داده میگردد که در آن مقصود اساسی تارنما حیث گردیده است که‌این غرض می‌توانند در صفحه های متفاوت از وبسایت های گوناگون مختلف باشد.
اشخاص مشخصاتی از خویش در لندینگ پیج وارد می کند که در غایت سبب ساز می‌گردد استفاده کننده به آنچه مقصود شماست تبدیل گردد.
داده ها این یوزرها در غایت در مقر داده های تارنما شما تصویب خواهند شد.
شما نسبت به داده ها وارداتی مخاطب و آنچه نسبت به آن ها میدانید میتوانید در دنیای مارکتینگ برنده خیس کار فرمائید.
التفات لندینگ پیج ها در تبادلات
هرگاه گفت و گو تبادلات به دربین می‌آید می بایست دانست که لندینگ پیج ها قطب مهم این تبادلات خواهند بود و در کنار این لندینگ پیج ها، عواملی دیگر نیز وجود دارااست که قادر است استدلال توفیق تبادلات یک وب سایت محسوب شوند.

پژوهش ها ما یحتاج پیش از ایجاد کرد لندینگ پیج ها

پژوهش ها موردنیاز پیش از ایجاد کرد لندینگ پیج ها
پیش از ساختن هر نوع لندینگ پیجی موردنیاز میباشد در بالا تحقیقاتی در امر نوع غرض تارنما و غرض همه صفحه های مو جود در وب سایت انجام شود و آن گاه نسبت به ایجاد کرد آن‌ها مبادرت گردد در فیض ما یحتاج  میباشد برای داشتن این لندینگ پیج ها از کسانی امداد گیرید که درین خصوص علم مورد نیاز را دارا‌هستند.

التفات در حیث گیری هدلاین مطلوب برای لندینگ پیج ها
پیش گویی هدلاینی رقابتی و دیدنی برای لندینگ پیج ها میتواند از مهم‌ترین عامل ها توفیق یک لندینگ پیج باشد، هدلاین بایستی به طوری باشد که در نگاه اولیه دقت مخاطب را جلب کند و باعث گردد شخص برای قرائت ادامه ی مطالب شوق و اشتیاق داشته باشد چراکه این هدلاین ها او‌لین چیزی می‌باشند که مخاطب به محض ورود به لندینگ پیج آن را مشاهده می کند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 242 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 13:24


هنگامی شما کلمه و واژه‌هایی را در گوگل کاوش میکنید، صرفا دوره آموزش سئو در ادامه یک صفحۀ مشخص و معلوم نیستید؛ شما درین کاوش در پی یک غرض میباشید. اینجاست که گراف علم به اعطا کرد شما میرسد و احتمال رفتنتان به بیراهه‌ها را تا حد خیلی متعددی نادر می‌نماید.

گراف علم گوگل یکسال پیش از الگوریتم مرغ مگس‌خوار استارت به عمل کرد و غرض آن نشانه دادن نتیجه ها ظریف و مرتبط، دربارۀ اشخاص و جای ‌ها و هرآنچه که به آن ها مربوط میشد بود. این داده ها از سراسر وب و تارنما‌های دارای اعتبار (مثل ویکی‌پدیا و IMBD) گردآوری‌آوری میشوند.

به عنوان مثالً زمانی شما اسم داوینچی را در گوگل کاوش می کنید، تنها به بیوگرافی داوینچی نمی‌رسید، شما در سمت راست کاغذ حاصل دیگری را هم مشاهده می کنید. این داده ها می توانند تابلوهای پر اسم و رسم این هنرمند، مدل نگارگری، نقاشان هم زمان، نقاشان هم مدل و ... باشند.

 

البته گوگل از کجا می فهمد که‌این داده ها خواستۀ شمارا برطرف می‌نمایند؟ در اینجا گوگل از یک قابلیت فوق‌العادۀ دیگر به اسم جستجوی معنایی استعمال می‌نماید.

جستجوی معنایی یا این که Semantic search چیست؟
جستجوی معنایی چیزی بالاتر از یک جستجوی حرف به حرف میباشد. در جستجوی معنایی دیگر تمرکز روی کلماتی وجود ندارد که شما کاوش می کنید، بلکه تمرکز روی معنی و مضمون‌ لغت ها میباشد.

در جستجوی معنایی، گوگل تاریخچۀ جستجوهای شما، محل معاش و بقیه داده ها مربوطه را گردآوری می‌نماید و با رعایت آن‌ها، شایسته ترین حاصل را به شما نشانه میدهد. به نمونه پایین اعتنا فرمائید.

در‌این‌جا می خواهم دو نتیجۀ مختلف، از دو جستجوی یکسان را به شما علامت بدهم. تصاویر پایین را ملاحظه کنید.

تصویر نخستین: این تصویر مرتبط با جستجوی اینجانب در مرورگر همیشگیم میباشد که گوگل به تاریخچۀ آن دسترسی داشته و آن‌ها‌را تصویب نموده است.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 13:17


با وجود تغییر تحول و تحولات متعددی که در سال های اخیر در دنیای seo صورت دوره آموزش سئو داده میباشد، هنوز هم نکات و اصول مبنا ای می باشند که مدام تأثیر گذارند؛ مانند استعمال از لغات کلیدی که همچنان مداقه خویش را محافظت نموده است اما مقصود قرار دادن لغات کلیدی به مراد سکو بندی طبیعی دیگر ترفند مؤثری وجود ندارد. عده ای که‌این نوشته‌ی‌علمی را برای رسیدگی گزینش کرده اند، مطمئناً با اصول نخستین بهینه سازی شناخت دارا هستند. پس در‌پی به معرفی تکنیک هایی می‌پردازیم که با به کار گیری از آنان وب سایت خویش را برای موتورهای کاوش باصرفه نمایید. نسبتاًً نا ممکن میباشد بگوییم که به چه تکنیک هایی پایبند باشید و از کدام تکنیک ها دیده پوشی نمایید چون تعداد ترفند ها و تکنیک های بهینه سازی بسیار زیاد میباشند، ولی در‌پی با مجموعه دیجیتال مارکتینگ اینترنت وایت یار و همدم باشید تا با هم مهم‌ترین نکات بهینه سازی را مرور کنیم.

کارداران نماید کننده وبسایت را حذف نمائید


در پیشین، 3 دقیقه انتظار کشیدن برای لود یک وبسایت زمینه خیره کننده و غریبی خلا و عموماً اشخاص با آن کنار می آمدند البته این مورد در طول حالا به هیچ وجهً قابل تحمل وجود ندارد و یک تجارب کاربری بد به حساب آورده می شود. در‌صورتی‌که تارنما شما 1 الی 3 ثانیه تأخیر در لود داشته باشد، با 7 درصد کاهش در نرخ تبدیل روبرو خواهید شد. چرا؟ زیرا در ذهن یوزرها یک وب سایت نماید موازی با یک وبسایت غیر متکی بودن قابل میباشد. سرعت تارنما هم برای یوزرها و هم برای گوگل بسیار عنایت دارااست. برای اینکه ریلکس خیس مرتبه های بالایی در حاصل موتورهای کاوش به دست بیاورید، می بایست سرعت سایت خویش را بالا ببرید. در غیر اینصورت حتی در‌حالتی که یک وبسایت ماهر پیاده سازی کرده باشید و محتوای با ارزشی داشته باشید گشوده هم با کاهش نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری مواجه خواهید شد. هر چه زودتر از دست موادسازنده غیر ضروری که منجر نماید شدن سایت شما گردیده اند خلاص گردید. برای مثالً در شکل به کار گیری از وردپرس میتوانید پلاگین های غیر ضروری را غیر فعال فرمایید و همینطور سایدبار خویش را تروتمیز نمائید.

 
صرفا هنگامی یک مقاله تازه در تارنما خویش بار گذاری نمائید که درباره کلمه و واژه کلیدی به طور بی نقص استیناف کرده باشید
زمانی از اینکه عموم حقیقتاً چه چیزی را کاوش می نمایند مطمئن شدید یک استراتژی ساخت و ساز محتوا بچینید و طبق آن پیش بروید. در واقع چنانچه ندانید که عموم در ناحیه عمل سایت شما، چه کلماتی را کاوش می نمایند به مکان تصمیم گیری طبق داده های صحیح، بر شانس خودتان توکل نموده اید و این شیوه برای رئیس وب سایت و حصول و کارتان به هیچ وجهً شیوه صدق وجود ندارد. یک راه و روش معمولی و عالی برای یافتن لغت ها باارزش در کاوش های گوگل، استعمال از عباراتی میباشد که خویش گوگل سفارش می‌دهد. عباراتی که گوگل به شما در هنگام جستجوی یک واژه توصیه میدهد، پرطرفدار ترین لغت ها کاوش گردیده به وسیله یوزرها میباشد و خیلی بایستی آنان‌را دورازشوخی گرفت.

 
به مکان ساخت محتوا برای موتورهای کاوشگر، برای بشر ها محتوا ساخت و ساز فرمایید


در صورتی جزء وب لاگ نویسانی میباشید که هنوز از طریق های دیرین بهینه سازی به کارگیری میکنید، عالی میباشد همین الان تغییر و تحول منش بدهید. دیگر بازنویسی موتورهای جستجو گر پاسخ نمی دهد پس عالی میباشد روی عبارات کلیدی وقت گیر (Long Tail) سپرده گذاری نمایید. بایستی تغییر و تحول استراتژی بدهید و برای مخاطبان خویش محتوا ایجاد نمائید، خیر برای گوگل. وقتی که یوزرها محتوای نفیس شمارا بخوانند، تبدیل به مشتری های شما میشوند و یک تجارب کاربری عالی از سایت شما خواهند داشت.

 
برای درجه تصاحب کردن در نتیجه ها کاوش بایستی پیوند بسازید
طی پژوهش ها انجام یافته درباره عواملی که در سکو بندی تأثیر دارا هستند، معلوم گردیده است هنوز هم پیوند سازی بیشترین رابطه را با مرتبه بندی گوگل دارااست. کارایی فرمایید لینک و پیوند ها را از درون محتوا بگیرید تا قیمت بالایی داشته باشند. انگیزه با ارزش بودن این پیوند ها، احتمال کلیک شدن بیشتر آنان میباشد.

 
به مکان نمودار ها و جداول شکیبایی رمز بر از نقشه ها و اینفوگرافیک های دیدنی به کارگیری فرمایید
عموم عشق شدیدی به اشتراک گذاری داده ها دارا هستند. پس در شرایطی که داده ها و حقایق را در پوسته تصاویر بی آلایش البته جذاب منتشر نمائید، بازدید های متعددی را به تارنما خویش جذب میکنید.

 
برای یک جهش والا در بهینه سازی وب سایت خویش، پیوند های مجروح را ترمیم فرمائید
با به کارگیری از قابلیت و امکان Broken backlinks report همگی لینک و پیوند های شکسته که به سایت شما ختم میشوند را به راحتی شناسایی فرمائید و مسلماً آن‌ها‌را صحیح فرمایید یا این که یک ریدایرکت 301 تهیه و تنظیم نمایید. درحال حاضر میتوانید از تأثیر پیوند احیا گردیده لذت ببرید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 75 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:35


۱۱۱. سرعت پیوند مثبت
سایتی که لینک و پیوند‌ های مثبت در مدت‌ های وقتی دوره آموزش سئو معدود اخذ می ‌نماید بیشتر آیتم اعتنا گوگل میباشد، چراکه این‌ طور القا می ‌خواهد شد که محبوبیتش در هم اکنون ارتقاء میباشد.

۱۱٢. سرعت لینک و پیوند منفی
از سوی دیگر سرعت پیوند منفی سریعاً می ‌تواند درجه وبسایت را کم کند.

١١٣.لینک و پیوند از صفحه ها بلندتر
لینکی که از صفحه ها رفیعتر بوسیله الگوریتم هیل تاپ تشخیص داده می ‌گردد در صورتیکه که در یک مسئله خاص دوستداشتنی گردیده قیمت بالایی داراست.

١١۴.لینک و پیوند از وب سایت ‌های دارای اعتبار
تارنما ‌های بزرگتر و معتبرتر لینک و پیوند‌ های قادر ‌تری نسبت ‌به تارنما ‌های کوچکتر و ناشناخته می ‌دهند.

۱۱۵ .لینک و پیوند از ویکی‌ پدیا
اگرچه پیوند ‌هایی که از ویکی ‌پدیا اخذ می گردد نوفالو می باشند البته بخش اعظمی بر این باورند که موتور های کاوش بدین زمینه اتکا دارا‌هستند، با این‌ حالا گوگل آن را رد کرده ‌میباشد.

۱۱۶. لغت ها اهالی با پیوند
کلماتی که در نزدیکی پیوند قرار دارا هستند به شعور گوگل از قضیه کلمه و واژه و شیت‌ ی پیوند گردیده امداد می‌ نمایند.

۱۱۷. سن بک لینک و پیوند
بک لینک و پیوند ‌های کهن ‌خیس بها بیشتری نسبت‌ به مثال ‌های تازه دارا‌هستند.

 ۱١٨. پیوند از تارنما ‌های حقیقی و واقعی نسبت ‌به وب سایت‌ های جعلی
پیوند ‌ها بایستی از وب سایت حقیقی و واقعی باشد تا یک وبسایت جعلی. گوگل از برخی فاکتور ها مانند تعامل مخاطب و مارک برای تشخیص این ۲ نوع و تمایز دربین آن ‌ها به کار گیری می ‌نماید.

۱۱۹. بک لینک و پیوند ‌های طبیعی
 بک پیوند‌ های طبیعی که از روش seo کلاه سپید ساخت و ساز می ‌گردد نسبت ‌به استراتژی کلاه سیاه ماندگارتر می باشند و مرتبه بالاتری دارا‌هستند. در هر ابداعی گوگل همت می ‌نماید تکنیک‌ های کلاه سیاه را بی ‌تاثیر نماید.

١٢٠.لینک و پیوند‌ های متقابل
گوگل در برگه طرح لینک و پیوند خویش اعلام کرده تبادل بیش ‌از حد پیوند ‌ها مضر میباشد و می بایست از آن اجتناب گردد .

۱۲۱. لینک و پیوند ‌های ساخت گردیده بوسیله استفاده کننده
گوگل می ‌تواند محتوا و لینک و پیوند ایجاد گردیده به وسیله استفاده کننده و صاحب حقیقی وواقعی وب سایت را تشخیص دهد براین اساس لینک و پیوند ‌های داده‌ گردیده این ۲ نوع اعتبار متفاوتی دارا هستند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 82 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 13:34


یکی شیوه های تحلیل رابطه یک شاخص کوشش استعمال از شاخص SMART است. دوره آموزش سئو این کلمه و واژه مخفف لغات Specific (خاص) ، Measurable (قابل اندازه‌گیری) ، Attainable (قابل کسب) ، Relevant (مرتبط یا این که متعلق) و Time-bound (محدودیت وقتی) است.

به عبارت دیگر SMART KPI را می‌قدرت به طور پایین تعریف و تمجید کرد:
غرض خاص شما چیست؟
آیا میتوانید توسعه و گسترش به سوی این مقصود را اندازه‌گیری فرمایید؟
آیا این غرض قابل استحصال میباشد؟
این غرض تا چه واحد سنجش به سازمان شما متعلق یا این که مرتبط میباشد؟
چهارچوب وقتی برای کسب بدین مقصود چیست؟
SMART KPI خویش را به چه شکل تقویت کنیم؟
SMART KPI را می‌اقتدار با ارتقا بررسی و تحلیل مجدد ارتقا دهید. این دو مرحله بسیار اساسی میباشد چون به شما یقین میدهد که می توانید KPI خویش را تحلیل فرمائید و همینطور KPI شما به صورت پیوسته با استخراج‌وکار شما مرتبط میباشد.

گونه های رایج KPI
اینک چند نوع KPI برای مدیران وجود دارااست تا با دقت به نیاز و نرم‌افزار‌ریزی‌های کمپانی و سازمان خویش بتوانند گزینش نمایند چه هنگامی و چه‌طور از آنان به کارگیری نمایند.

متداول‌ترین طریق برای تسهیل روند تصمیم‌گیری کارت امتیاز متوازن میباشد. این کارت امتیاز توان ترکیب اقدامات استراتژیک عملیاتی و سازمانی در یک کمپانی را دارااست و همینطور اذن می دهد تا استراتژی‌های دستیابی‌وکار تعریف و تمجید گردیده، مدیر دستیابی‌وکار، رئیس سرویس ها و تمرکز بر چگونگی کلی به صحت پیش رود.

بعضا از اشکال اساسی KPI یا این که شاخص‌های همت کلیدی عبارتند از:
فرصت بازار: که مرتبط با فرصت راه‌اندازی یک جنس از ایده تا فروش میباشد.
فرصت میان آغاز و اتمام مراحل ساخت: ارتفاع وقتی که به یک روند تخصیص داده می شود.
سهام بیرون: تعداد دفعات یا این که روزهایی را نماد می دهد که یک متاع در تعادل صفر سهام جای‌دارد.
سهم بازار: اشاره به سهم بازار به وسیله یک کالا در حین یک عصر دارااست.
بیهودگی: به حساب آوردن درصد هنگامی که یک واحد تولیدی یا این که یک گروه ساخت‌و‌ساز نمی‌نماید.
گردش موجودی: ارتباط بدون واسطه در بین مصرف (یا این که خروجی) و تعادل معدل در سهام.
وسعت معاملات: نرخ جایگزینی نیروی کار که مرتبط با تفاوت عددی در میان تایید و اخراج میباشد.
میانگین فروش: تک تک درآمد تقسیم بر فروش تک تک.
همینطور بعضا اشکال KPI ها وجود دارا هستند که به صورت منحصر و انحصاری به وسیله کمپانی‌هایی که در بیزنس آنلاین تحت عنوان بیزنس الکترونیک یا این که بازاریابی کانال‌های اجتماعی کار می‌نمایند به کارگیری می شود که مشمول موردها ذیل میباشد:

نرخ تبدیل: تمام فروش تقسیم بر تک تک بازدیدهای وب سایت.
نرخ پریدن (Bounce rate): درصد تعداد بازدیدکنندگانی که به یک شیت از اینترنت‌وبسایت شرکتی دسترسی پیدا کرده‌اند و فورا سوای اینکه به ورقه آجل بروند از وب سایت بیرون گردیده‌اند.
شاخص تعامل استفاده کننده: تعداد آحاد بازدیدکنندگان که در تعامل با شیت می باشند تقسیم بر تعداد آحاد بازدیدکنندگان مطلق.
شاخص اثر اجتماعی: این شاخص به صورت وسیع‌ای در توییتر و رخ‌بوک آیتم به کارگیری قرار می گیرد که کل امتیازات و یا این که سهام تقسیم بر تعداد تمام پست‌های منتشر گردیده می باشد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 15:54


پی بردن هدف ها یوزرها اساسی میباشد. به دلیل آن که وصال صفحه های دوره آموزش سئو به مقصود آخری بدین فهم و شعور صحیح تعلق بدون نقص دارااست. یک شیت هنگامیکه رضایت استفاده کننده آخری خویش را بدست بیاورد. بیشترین برخورد و تعامل با استفاده کننده را ساخت‌و‌ساز خواهد کرد.

خصوصیت Autocomplete گوگل به فهم عالی غرض یوزرها امداد می نماید و این مورد با اعتنا به اینکه عبارات پیشنهادی گوگل براساس کاوش و مراجعه یوزرها به صفحه ها متفاوت میباشد به شما درباره هدف ها یوزرها از جستجوی یک کلمه ایده صحت خواهد اعطا کرد. شما می توانید با فکوس و تمرکز بر روی محتوای مدنظر یوزرها آنها‌را به وبسایت خویش جذب فرمائید. لغت ها کلیدی می‌توانند هدف ها متفاوتی از نگاه یوزرها داشته باشند. به عنوان مثال واژه و کلمه بازی های لیوان جهانی از سوی یک استفاده کننده می‌تواند در معنای مشاهده تاریخچه این بازی ها باشد و از سوی مخاطب دیگری با مقصود مشاهده جدول بازی های استکان جهانی آتی گزینه به کار گیری قرار گیرد. ابزار سفارش کلمه ها به شما یاری می نماید که‌این هدف ها را شناسایی نمایید.

 ابزار Autocomplete خیر فقط برای شعور بها لغات کلیدی طولانیLong tail keyword کاربرد دارااست. بلکه به بازاریاب ها نیز برای یافتن واحد سنجش محتوایی که در امر با یک مورد منتشر گردیده‌است امداد کرده و در فهم و شعور مقصود از تکثیر این محتوا ها نیز شغل ساز میباشد. بدین ترتیب شما می توانید کلمه ها کلیدی وقت گیر را که دامنه وسیعتری از یوزرها از آن به کارگیری می نمایند را در محتوای خویش به شغل بگیرید.

یک واژه کلیدی ارزشمند چه بصورت سنتی آن و چه بصورت یک کلمه و واژه کلیدی زمان برِ دارنده دو یا این که سه کلمه و واژه، بایستی هدف های یوزرها متعددی را در بر بگیرد.

مقصود کل شیوه های پژوهش ها لغت ها کلیدی یافتن اینگونه کلماتی میباشد و ابزار Autocomplete گوگل برای به شما چهت نیل به‌این مقصود امداد میکند.

 مدیر آوازه و اعتبار آنلاین
ابزار Autocomplete گوگل اثر شایانی بر روی رئیس اعتبار آنلاین نیز دارااست. به حافظه داشته باشید که هنگامیکه یوزرها برای اسم شما یا این که اسم مارک شما کاوش می نمایند، پیش از هر چیزی لغت ها پیشنهادی گوگل را مشاهده می نمایند. یعنی حتی پیش از مشاهده شیت حاصل کاوش، در‌حالتی که یک کدام از این نتیجه ها منفی باشد و یا این که حتی یک کدام از آن‌ها منفی باشد. اعتبار آنلاین شما با مخاطره مواجه گردد.

فکر کنید که یک کارواش را رئیس میکنید. کاربری برای یافتن داده ها شما در گوگل کاوش می نماید با جستجوی عبارت کارواش ... در طهران، گوگل به مخاطب سفارش بدهد که به پایان کلمه خویش واژه و کلمه ماشین های گم گردیده را بیفزاید و همین برای آنکه آن مخاطب ماشین خویش را به کارواش شما نیاورد کافی میباشد. یااینکه فکر کنید کاربری برای یافتن یک رستوران در گوگل کاوش نماید و گوگل به مخاطب توصیه دهد که به پایان عبارت جستجوی گردیده خویش کلمه ابتلا به باکتری E-coli (باکتری ادله اسهال با دوگونه گرم مثبت و گرم منفی که وجود سیرتکامل گرم منفی آن در غذا یا این که آب میوه ها بسیار خطرناک میباشد. این باکتری  در پیکار جهانی دوم بعنوان سلاح میکروبی آیتم استعمال قرار گرفت) را بیفزاید. و حتماً مشتریان به آن رستوران مراجعه نخواهند کرد.

اعتبار و آوازه آنلاین شما می تواند با ابزار Autocomplete گوگل به خطر بیافتد یااینکه اعتبار شما نزد یوزرها ارتقاء یابد. در هر دو موقعیت این ابزار را نباید دست‌کم گرفت و در رئیس اعتبار آنلاین بایستی لغات پیشنهادی گوگل به یوزرها را مد حیث قرار بخشید.

برای تقابل با نکات منفی در قاب سفارش لغت ها گوگل می بایست موردها تحت را در لحاظ داشت:

مکالماتی که در مورد با مارک شما شکل می‌گیرد را در اختیار گرفتن فرمایید تا مطمئن گردید که گوگل Autocomplete داده ها صحت را به مخاطبان آرم خواهد اعطا کرد.
حساب شبکه‌های‌مردمی خویش را فعال و seo فرمائید تا بتوانید یک رابطه مثبت ساخت نمائید که از مفاد منفی جانور در باره مارک شما قادر خیس شغل نماید.
شما می‌توانید از محتوا و پیام ها در شبکه های مردمی برای با صرفه کردن آن استعمال نمایید و یک پیام مثبت در خصوص مارک خویش ساخت نمائید.
در اینترنت وبسایت و جای های دیگر از لغات کلیدی مثبت برای تبلیغ و معرفی محتوای خویش استعمال نمائید.
از کامپیوترهای متعدد اسم مارک خویش را بصورت مثبت در گوگل کاوش فرمائید. هرچه تعداد این کاوش ها بیشتر باشد عالی میباشد.
با عبارات کلیدی مثبت به وب سایت خویش بک پیوند ساخت و ساز نمائید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 13:13


تا اینجای نوشته‌ی علمی متوجه شدید بهینه سازی داخلی چیست و با دوره آموزش سئو آنالیز لیست seo داخلی نیز آشنا شدید اکنون وقت آن رسیده که با تفاوت بهینه سازی داخلی و فرنگی بیشتر آشنا گردید و بدانید که برای بهبود درجه یسایت رعایت هر دو بهینه سازی رد تارنما موردنیاز میباشد.

seo داخلی هایپرلینک هایی در یک ورقه از وبسایت شما می‌باشند که خواننده را به یک کاغذ مقصود در وبسایت تان هدایت می نماید، در حالی که یک لینک و پیوند فرنگی، یک لینک و پیوند میباشد که خواننده را به یک شیت دارای اعتبار در یک وبسایت دیگر هدایت می نماید.

پیوندهای فرنگی ممکن میباشد غیر شهودی به لحاظ برسند چون ممکن میباشد به هر درحال حاضر، شما نخواهید مشتریان روی پیوندهایی کلیک نمایند که آنها‌را از وب سایت شما به دور می نماید. البته وجود این لینک و پیوند ها ضروری میباشد چون می‌تواند جايگاه وب سایت شما‌را به خیال وجود پیوند های دارای اعتبار از تارنما های دارای اعتبار بهبود دهد.

با این حالا، لینک و پیوند دادن به مطالب قابل پشت گرمی (از وبسایت‌های دارای اعتبار، خیر تارنما‌هایی که به‌تیتر هرزنامه تلقی میشوند) به شما امداد می‌نماید که یک مرجع دارای اعتبار نیز به حیث برسید و میتواند به Google یاری دهد تا بفهمد محتوای شما برای هدف ها بهینه سازی چیست.

از جمله ما رد سطر بالا به خویش گوگل لینک و پیوند دادیم چون مطلقا گوگل معتبرترین تارنما میباشد و هنگامی در نوشته‌علمی اسم آن برده میگردد و به وبسایت قانونی آن لینک و پیوند داده میگردد نشانه می‌دهد که مطالب تارنما شما متبر میباشد که از سایتی مانند گوگل نیز ذکر شده گردیده و به آن لینک و پیوند داده شد‌ه‌است.

اساسی میباشد که در حیث داشته باشید که تارنما های دیگر می‌توانند پیوند های فرنگی به سایت شمارا در محتوای خویش نیز ارائه دهند. مثلا، در صورتیکه یک پست وب لاگ با محتوای موثر منتشر فرمایید، وب سایت دیگری ممکن میباشد به آن URL تحت عنوان منبعی برای وب لاگ خویش لینک دهد و همین دستور در حالتی که که وب سایت متبوع فاکتور های موردنیاز را داشته باشد سبب ساز گردد سکو وبسایت شما بهبود یابد.

این دو نوع seo برای تارنما شما کلیدی می‌باشند، چون جايگاه شما‌را در حاصل جستجوی گوگل بهبود میدهند.

برای این که شما بتوانید ببیشتر با offpage آشنا گردید ما نوشته‌ی‌علمی offpage چیست را هم نوشته ایم تا تماما با خصوصیت های سئوی خارجی هم آشنا گردید و تفاوت های اصولی این دو نوع seo را نیز فهم نمایید.

مزایای پیوند های داخلی
پیوند های داخلی برای seo موءثر میباشند. لینک و پیوند های داخلی با ساخت و ساز ساختارمندی برای وبسایت و ارتقاء قیمت پیوند (توان درجه بندی) در سراسر وبسایت به بهینه سازی یاری می نمایند. لینک و پیوند های داخلی باصرفه گردیده برای seo عالی می‌باشند چون پتانسیل سکو بندی را برای هر کاغذ ای که به آن پیوند می‌شود ارتقاء می‌دهد. وجود پیوند های داخلی تعامل یوزرها در وبسایت را ارتقا می‌دهد و می تواند یاری دهد مجال حضور یوزرها در وب سایت شما ارتقا یابد.

وجود پیوندهای داخلی تجارب استفاده کننده را بهبود می‌بخشند.
میتوانند نرخ پریدن کاغذ شما‌را کاهش دهند.
به بقیه صفحه ها شما امداد می نماید تا بوسیله Google کشف و خزیده شوند.
قیمت پیوند (توان درجه بندی) را در سراسر وبسایت پخش می نماید.
به هدایت ترافیک به مهم‌ترین صفحه های وبسایت شما امداد می نماید.
تعداد بازدید برگه را ارتقاء میدهد.
با انکرتکست با صرفه گردیده برای بهینه سازی میتوانند مرتبه بندی عبارات کلیدی را برای برگه مقصود بهبود بخشند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 84 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:04


وقتی که تارنما خویش را فعال‌ساز‌ی میکنید، یک کدام از مفاد بسیار مهمی که دوره آموزش سئو ورودی تارنما شما‌را ارتقا می دهد، ایجاد محتوای مطلوب میباشد. چنانچه شما بتوانید برای مخاطبان محتوای مطلوب ساخت نمائید، گوگل بر روی شما سرمایه‌گذاری می‌نماید و وبسایت شمارا در صفحه ها در آغاز جستجوی خویش نشانه می دهد. گوگل با اعتنا به واژه و کلمه کلیدی که برای محتوای خویش در حیث گرفته‌اید به وب سایت شما جايگاه می دهد البته می بایست بدین نکته اعتنا فرمایید که هر واژه یا این که عبارت کلیدی باعث به ورودی نمیشود و بایستی بسیار بر روی رسیدگی خواهد شد. یافت کردن کلمه و واژه کلیدی یک مرحله‌ی مبنا‌ای و اصلی در استراتژی سئو می باشد.

 

توصیه ویژه : یادگرفتن بدون پول seo تارنما 2021 (سئو 2021) صفر تا صد

 

به عبارت بی آلایش‌خیس پیش از آنکه شما بخواهید محتوای قابل قبولی را تولید نمایید، می بایست لغت ها و عباراتی که مخاطبانتان کاوش می‌نمایند را پیدا فرمائید. لغت ها جستجوی آنان، به عبارتی لغت ها یا این که کلمات کلیدی محتوای وب سایت شما خواهند بود. بعد از جستن عبارات کلیدی مطلوب، بر طبق آنان میتوانید محتوای اثر گذار و با کیفیت ایجاد نمائید و مخاطبان بیشتری را جذب سایتتان نمائید. 

خواسته از جستن لغات کلیدی چیست؟
همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، جستن کلمه ها کلیدی بخشی از استراتژی سئو می باشد و در واقع تیم اقداماتی میباشد که صاحب و مالک یک اینترنت‌وب سایت یا این که شخصی که بر روی seo یک وبسایت عمل می‌نماید، اعمال می دهد تا فهرستی از کلماتی که میخواهد اینترنت سایتش بر پایه ی آنها در موتورهای کاوش درجه‌بندی خواهد شد را ساخت نماید. برای تنظیم اینگونه لیستی، صاحبان اینترنت‌وب سایت یا این که اشخاص سئوکار می بایست تحقیق نمایند استفاده کننده چه عباراتی را در گوگل کاوش می‌نمایند تا در غایت با امداد لیست لغت ها کلیدی بتوانند استراتژی محتوایی خویش را بسیار عالی تهیه نمایند. در واقع کشف کردن عبارات کلیدی به شعور خوب بازار غرض و اینکه یوزرها در جستجوی چه محتوا، سرویس ها یا این که محصولاتی میباشند، بسیار یاری می‌نماید. این نکته دارای اهمیت میباشد که‌این عملیات می بایست به‌طور مداوم و منظم صورت بپذیرد تا وبسایت بر پایه ی نیازهای مخاطبان به‌روزرسانی خواهد شد.

چرا جستن لغات کلیدی التفات داراست؟
کشف کردن کلمه ها کلیدی مطلوب، یک آغاز خوب برای با صرفه‌سازی یک وبسایت میباشد چراکه معین می‌نماید مخاطبان غرض از چه عباراتی برای کاوش استعمال می‌نمایند. جستن عبارات نامناسب و تولید یک لیست نادر بها، منجر می گردد ترافیکی به وب سایت شما وارد نشود. به‌تیتر نمونه ممکن میباشد شما برای اسم‌گذاری محصولاتتان از کلمه ها خاص به کار گیری فرمایید. این قادر است یک تصمیم بازاریابی زیرکانه باشد چراکه مخاطبانتان ریلکس‌خیس اسم متاع شمارا به خیال و خاطر می‌سپارند. ولی این نکته را در حیث بگیرید که در‌حالتی که سایتتان را مطابق آن لغات خاص باصرفه‌سازی نمائید در غایت برای آن لغت ها جايگاه‌ی نیکی میگیرید ولی ممکن میباشد ترافیک متعددی برای تارنما شما ساخت و ساز نکند چون یوزرها متعددی آن لغات خاص را کاوش نمی کنند.

به این ترتیب همت فرمائید کلماتی را گزینش فرمایید که نفیس می‌باشند و مخاطبین بیشتری را به وب سایت شما روان می‌نمایند. هرچند کشف کردن لغات کلیدی مجال‌بر میباشد البته با جاری ساختن آن می توانید مطمئن باشید که سایتتان بر پایه ی کلمه ها و کلمه ها ارزشمندی باصرفه‌سازی می شود.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 13:44


پیوند بیلدینگ چیست و چه تاثیری بر سئوی وبسایت دارااست؟
درصورتی که شما هم جزو آن مجموعه‌ای می‌باشید که میپندارند ساخت‌و‌ساز دوره آموزش سئو محتوای اثرگذار و seo گردیده به تنهایی منجر میگردد از رقیبان پیشی گرفته و در موتورهای کاوش منزلت بگیرید، مطلقا در اشتباهید. به دلیل آنکه ضمن آحاد این موردها به Authority هم نیاز دارید. برای این شغل نیاز دارید که پیوند سازی یا این که پیوند بیلدینگ را به صحت ایفا دهید و لینک و پیوند‌هایی از اینترنت‌تارنما‌هایی به دست آورید که برای برندتان قیمت و اعتبار ساخت و ساز نماید. همینطور مخاطبتان را به یاری آن لینک و پیوند‌ها تغذیه نمائید و قیمت محتوایتان را ارتقاء دهید.

گوگل اعلام کرده که پیوند‌سازی و محتوای کیفیت عالی دو استدلال بسیار اساسی در بهینه سازی می‌باشند. در واقع تارنما‌های قابل متکی بودن به دیگر تارنما‌های قابل اتکا لینک و پیوند میدهند و وبسایت‌های دارنده محتوای اسپم به دیگر وب سایت‌های اسپم پیوند میدهند.

درین نوشته‌ی‌علمی به شما خوا‌هیم اظهار‌کرد که پیوند بیلدینگ یا این که به عبارتی پیوند سازی چیست و به چه شکل بایستی به شایسته ترین صورت آن را جاری ساختن بخشید. درصورتی که تا قبل از این پیوند سازی را اعمال داده باشید یا این که در‌این تماما نو ‌وارد باشید، مطلقا در‌این نوشته‌علمی می توانید مطالبی تازه را بیابید؛ به دلیل آنکه عرصه seo مدام در اکنون تغییر و تحول میباشد و تا امروز هیچ زمان عنایت seo بدین حد نبوده میباشد.

پیوند بیلدینگ یا این که لینک و پیوند سازی چیست؟
پیوند بیلدینگ یا این که لینک و پیوند سازی فرایند خریداری نمودن هایپرلینک از اینترنت‌تارنما‌های دیگر برای تارنما خودتان میباشد. هر هایپرلینک که به اختصار لینک و پیوند هم نامیده می گردد، وسیله‌ای برای مخاطبان میباشد که به امداد آن بتوانند بین صفحه های وب جنبش نمایند. موتورهای کاوش نیز از پیوند برای خزش اینترنت به کار گیری می‌نمایند. برای پیوند سازی طرز‌های زیادی وجود دارااست و با وجود این‌که هر طرز مشقت‌های خاص خویش را دارد، ولی همه می دانند که یکی طاقت فرسا‌ترین امور در سئو آف پیج لینک و پیوند بیلدینگ میباشد. اکثری از سئوکاران وقت متعددی را صرف ایفا درست این فعالیت می‌نمایند. براین اساس در‌صورتی‌که شما بتوانید درین فعالیت مهارت پیدا فرمائید، حقیقتا شما‌را یک راز و گردن از رقبایتان جلو می‌اندازد.

اثر لینک و پیوند بیلدینگ در تجارت
در‌حالتی که پیوند سازی را به صورت درست اجرا دهید مسلما برای استخراج‌وکارتان هم تاثیری مثبت خواهد داشت. برای مثال منافع پیوند بیلدینگ می‌اقتدار به موردها ذیل اشاره نمود:

از گنجایش موتورهای کاوش برای استخراج‌وکارتان خوب به کار گیری می کنید.
به اینترنت‌مسترها یاری می‌نماید که حتی سایتی کودک را هم به صفحه ها نخستین بیاورند.
پیوند سازی به شما یاری می‌نماید در کناره‌های خرد بازار توفیق چشمگیری داشته باشید.
به امداد پیوند سازی درست اعتبار برندتان ارتقا می یابد و در بین رقبا تحت عنوان برندی قابل اتکا شناخته خواهید شد.
خلال این موردها، لینک و پیوند سازی در seo، ارتقا ترافیک و تدبیر بخشی از مارک نیز نقش مهمی دارااست.
اثر لینک و پیوند سازی در بهینه سازی
برای این‌که بتوانید مداقه لینک و پیوند بیلدینگ در بهینه سازی را متوجه گردید می بایست درباره اصول پیوند‌ها را بدانید.

آغاز تگ لینک و پیوند: هر لینک و پیوند با a استارت میشود که به آن تگ انکر گفته می‌گردد. این صحبت به موتورهای کاوش میگوید که لینکی به دنبال خواهد آمد.
جای ریفرال پیوند: کلمه و واژه href که به معنای هایپرلینک ریفرال میباشد و معمولا داخل دو گیومه قرار می گیرد نشانه میدهد که نشانی به چه لینکی اشاره می‌نماید. بعد از این واژه و کلمه می توانید نشانی وب سایت، بخشی از یک ورقه یا این که نشانی تصاویر یا این که پوشه دانلودی باشد.
انکرتکست پیوند: اینجا بخشی از متنی میباشد که استفاده کننده در تارنما مشاهده می‌نماید. کاربر برای این‌که بتواند پیوند را گشوده نماید بایستی روی این لغات کلیک نماید.
خاتمه تگ لینک و پیوند: به عبارتی کلام a به موتورهای کاوش می گوید که‌این لینک و پیوند بسته شد‌ه‌است.
موتورهای کاوش معمولا به دو استدلال اساسی از پیوند‌ها استعمال می‌نمایند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 212 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 11:39


کنسول جستجوی گوگل (google search console) یک پلت هیبت بدون پول میباشد دوره آموزش سئو که هر شخص یا این که شرکتی که اینترنت سایتی داراست می تواند طرز رابطه وب سایت با گوگل و شیوه اکران آن در حاصل را رئیس نماید. از روش سرچ کنسول می توانید بازدید بدست آمده از نتیجه ها جستجوی ارگانیک را ببینید. کلماتی که وبسایت شما به ازای آن‌ها چشم گردیده معین می باشند. شیوه کارایی وب سایت در دسکتاپ و ورژن تلفن همراه، موقعیت وب سایت از حیث الگوریتمهای core web vitals ، کشورهای یوزرها بازدیدکننده، قابلیت ایندکس یا این که حذف صفحه ها انتخابی از حاصل، معرفی نقشه وبسایت، شیوه و وضعیت دسترسی خزنده به وبسایت، شرایط سرور و جايگاه معدل صفحه های به ازای لغات کلیدی مهم‌ترین اطلاعاتی می باشند که در‌این پلتفرم قابل رئیس هستند.

این ابزار را میتوان شایسته ترین و قدرتمندترین ابزار بدون پول بهینه سازی وبسایت در گوگل دانست که کاربردهای حیاتی برای سئوکارها و مدیران سایتها دارااست. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به تارنما google search console وب سایت خویش را تصویب و وریفای نمائید و از قابلیتهای این پلتفرم به کارگیری فرمائید. خلال گزارشهای روزمره ای که از معیار بازدید تارنما می‌توانید اخذ فرمائید، گوگل ماهیانه یک گزارش جامع نیز به شما ارائه می دهد.

کاربردهای seo وب سایت چیست؟
برای ادراک مداقه و اینکه بهینه سازی تارنما چه کاربردی دارااست ، بایستی اثر آن در موضع تارنما در گوگل و گنجایش های این موتور کاوش در پشتیبانی تعداد متعددی استفاده کننده و مشتری بالقوه اشاره کنیم. علاوه بر اینکه seo با پیشرفت در عملکرد وب سایت از نگاه سرعت ، چگونگی و ساختار ، نقش انتخاب کننده ای در توفیق وبسایت و دکان های اینترنتی داراست.

 

اگرچه این مورد ها در فیض ارتقای یک سری فاکتور در تارنما متفحص میشوند ، البته تمامی پایین اثر بدون واسطه و جز کاربرد های seo به شمار می‌روند.به عنوان مثال می شود به درایت از مارک ، فروش بیشتر و ارتقا مشتریان ، تجربیات کاربری و سرعت تارنما و کاربردهای اصلی و بیشمار دیگری اشاره نمود. برای جواب به پرسش بهینه سازی چه کاربردی دارااست توضیحات تحت را پژوهش فرمایید:

افزایش و ارتقا سکو
همانگونه که گفتیم شایسته ترین رویکرد برای ارتقاء مرتبه و ارتقا بازدید از روش موتورهای کاوش بهینه سازی وب سایت است، چون هم هزینه کمتری داراست و هم برای بازه مجال زمانبر تری جذب استفاده کننده را ضمانت میکند. اما هدف طرز های اصولی و درست این پروسه میباشد خیر تقلب و نحوه های سیاه. در شرایطی که که مجموع مورد ها seo رعایت گردد شایسته ترین سود در افزایش جايگاه گوگل دامنه  شما رقم خواهد خورد.

ارتقاء درجه در گوگل یک وهله و سریع حادثه نمی افتد بلکه نیازمند پیاده سازی تخصصی وب سایت و به‌دنبال seo و سئو آن است

معمولا برای وبسایتهای کودک و نو احداث صرفا وقتی در میان ۲ تا ۳ ماه ارتفاع میکشد تا گوگل اینترنت را شناسایی نماید. بعداز آن با اعتنا به کار هایش به آن امتیاز می‌دهد. هر چقدر امتیاز گوگل به یک سایت بیشتر باشد موجب افزایش سکو وب سایت می گردد ، روند بهینه سازی وبسایت نیز به همین عامل مداقه داراست که مجال و سرعت افزایش درجه در موتورهای کاوش را بهبود میبخشد.

حضور در شیت اولیه گوگل
غرض همگی تارنما ها و بیزنس های اینترنتی قرار به دست آوردن در ورقه نخستین گوگل میباشد. ورقه نخستین موتورهای کاوش و مخصوصا گوگل که یوزرها متعددی روزمره مطالب و نیاز های متبوع خویش را در آن کاوش می نمایند مداقه متعددی دارااست. به همین استدلال رقابت شدیدی برای قرار دریافت کردن درین منزلت مناسب ساخته شده است. هر سایتی که بهینه سازی مطلوب و توانا تری جاری ساختن دهد شانس خویش را برای قرار به چنگ آوردن در شیت نخستین ارتقاء داده میباشد

اگرچه با روشهای دیگر مانند ادوردز نیز می شود به ورقه نخستین رسید ، البته به ازای پرداخت مخارج بسیار بالا! کاربرد seo وب سایت در وصال به شیت اولیه و سکو های بالای حاصل کاوش بر هیچکس پوشیده وجود ندارد. از کاربردهای دیگر این فرایند می شود به پیوند سازی ، ساخت‌و‌ساز محتوا ، ارتقای لغت ها کلیدی و دسترسی خوب ربات خزنده به صفحه های تارنما اشاره نمود.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 78 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 13:11


همانگونه که دیدیم، اعتباردهنده ها دو خروجی مختلف ساخت‌و‌ساز می نمایند: ایرادات و هشدارها. دوره آموزش سئو شما اکثر اوقات میتوانید هشدارها را نادیده بگیرید چون آنان هیچ اختلال دور از شوخی برای تارنما شما بوجود نمی آورند. با این حالا برطرف کردن تنی چند از آن ها هم تمرین خیر ست.

هم در گزارش اشتباهات و هم در گزارش هشدارها شماره خط کد اختلال دار را به شما علامت می‌دهد. همینطور پیشنهاداتی را برای کیفیت حل این نقص‌ را نیز ارائه میدهند:

 

در صورتیکه روی پیوند جان دار در هر اخطار کلیک نمائید (از جمله، از خط ۱، ردیف ۱۶، تا خط ۲، ردیف ۱۶)، اعتباردهنده خط مربوطه را در کد هایلایت و اکران میدهد.

 

اعتنا داشته باشید که خطاهای کشف گردیده به وسیله اعتبارسنجی HTML، یوزرها ناتوانی را که برای دسترسی به محتوای آنلاین به ابزارهای کمکی (مانند ورقه خوان ها) متکی می‌باشند، پایین تأثیر قرار می‌دهد. در نظر نگرفتن این مشکلات میتوانند اثرات نامطلوبی بر روی این نوع مخاطبان شما داشته باشند. در نصیب آجل نگاهی دقیقتر بدین خطاهای رایج خوا هیم داشت.

خطاهای رایج اعتبارسنجی W3C
هر دو اعتبار سنجی CSS و HTML هرگونه غلط در کدهای وبسایت شمارا هایلایت می نمایند. بعضا از شایع ترین خطاها عبارتند از:

عنصر بسته نشده: اضافه کردن یک عنصر تازه به یک برگه نیاز به یک تگ گشوده و بسته داراست. وقتی که‌این اشتباه را اخذ میکنید، تگ بسته را وارد نکرده اید. این اختلال در هنگام عمل با تگ های تو در تو به طور کاملً رایج میباشد.
تگ alt نیست: هر تصویر به یک متن alt نیاز داراست که چنانچه تصویر لود نشد، متن alt نمایش داده میشود. این تصویر را تعریف می نماید و یک کاغذ خوان آن را می‌خواند. اضافه کردن تگ های alt یک نیاز ضروری برای دسترسی به محتوای تصاویر میباشد.
استعمال خطا از تگ های تیتر: این خلل CSS وقتی ساخت و ساز می‌شود که یک پیشرفت دهنده از تگ های تحت عنوان مدل فونت برای تیتر های فرعی خاص به کارگیری می نماید. تگ ها برای ناوبری پیاده سازی گردیده‌اند ، براین اساس عنا وین فرعی غیر ناوبری بایستی با به کار گیری از خصوصیت font:size=# attribute گزینش شوند.
همینطور ممکن میباشد متوجه تعدادی خطای تجزیه (parse error) گردید. اینها نماد دهنده ایرادات در کد میباشند، ولی اعتباردهنده مدام به شما آرم نمی دهد که ایرادات کجا می باشند. برای رفع آن بایستی خودتان اختلال را در کدها پیدا فرمایید.

 

روش رفع خطاهای رایج ابزار W3C Validator
خوشبختانه، اعتبارسنجی W3C به شما میگوید که کجا اشتباهات را پیدا نمایید و چه‌طور آنها‌را برطرف نمایید. از جمله، در‌صورتی‌که یک تگ alt تصویر نیست، اعتبارسنجی به شما میگوید که کدام تصویر تگ alt ندارد.

در صورتی تگ گشوده دارید، اعتباردهنده به شما نمی گوید که تگ بسته کجاست. با این هم اکنون، جای تگ گشوده را به شما نماد می‌دهد، براین اساس می‌توانید به آسانی به آن بلوک کد بروید و تگ بسته را اضافه نمائید. اینکار نیاز به علم گویش HTML دارااست.

ضمن این، در شرایطی‌که از آیتم پیوند بی واسطه که در جعبه اشتباهات آرم داده شد‌ه‌است، به کارگیری فرمائید، کد خطای هایلایت گردیده نمایش داده میشود. بدین ترتیب، میتوانید آن را با کد مهم در تارنما خویش مقایسه نمائید تا خطاها را سریع‌خیس پیدا کرده و برطرف نمائید.

کلام پایان
به کار گیری از اعتبارسنجی W3C می‌تواند کوشش کلی وب سایت شمارا بهبود بخشد. این به شما قابلیت و امکان می‌دهد از بروز باگ در کدهای وبسایت پرهیز فرمائید، خطاها دسترسی را حل نمائید و خطاهای رایج را برطرف نمائید. همگی این ارکان می‌توانند به ارتقاء سرعت تارنما و UX عالی سبب شوند که به نوبه خویش ممکن میباشد seo وب سایت شما‌را تقویت نماید.

همانگونه که دیدیم، میتوانید از W3C برای اعتبارسنجی کد HTML و CSS خویش استعمال نمایید. این ابزار لیستی از اخطارها و هشدارها را هم پا با پیشنهادهایی برای رفع آن ها اکران می دهد. خطاها رایج عبارتند از ارکان بسته نشده، تگ های alt از دست رفته و خطاهای تجزیه.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 14:08


عوامل مختلفی می توانند بر روی سرعت یک سایت تاثیر بگذارند. شما می توانید سرعت سایت دوره آموزش سئو خود را بررسی و در صورت نیاز آن را بهینه سازی کنید. برای بررسی سرعت سایت از ابزارهایی مانند Page Speed Insights که توسط گوگل تولید شده است استفاده کنید. سایت هایی مانند سایت GTMetrix نیز می توانند به شما برای یافتن دلایل کند بودن سرعت بارگذاری صفحات کمک کنند. به خاطر داشته باشید با توجه به آنکه در سال 2018 مانند سالهای قبل بر استفاده کنندگان موبایلی سایت شما افزوده خواهد شد. و تاثیر سرعت سایت در موبایل بر روی رتبه گوگل ثابت شده است. موارد زیر را برای بهبود سرعت سایت خود بررسی کنید.

سرعت پاسخگویی سرور به درخواست مخاطب را بیشتر کنید.
عناصر CSS و Javascript که مانع رندر شدن صفحات می شوند را حذف کنید.
کش مرورگر را فعال کنید تا کاربران با سرعت بیشتری به اطلاعات سایت شما دسترسی داشته باشند.
از حجم کدهای javascript و CSS و HTML خود تا جای ممکن کم کنید.
فایل های خود را فشرده سازی کنید.
عکس های خود را تا جای ممکن بدون افت کیفیت فشرده کنید.
2- تا جای ممکن از CDN برای دامنه و DNS خود، برای افزایش سرعت ارائه محتوا استفاده کنید
CDN- شبکه توزیع محتوا سیستمی است که بر پایه سرور های کلاد Cloud یا رایانش ابری پایه گذاری شده است. در این روش اطلاعات سایت شما بر روی چند سرور بارگذاری شده و نزدیکترین سرور به مخاطب، اطلاعات را در اختیار او قرار می دهد.  

مزیت استفاده از CDN افزایش سرعت دسترسی کاربران به اطلاعات و افزایش زمان دردسترس بودن سایت برای مخاطبان در طول ماه می باشد.

3- تولید محتوای کاربردی برای افزودن ارزش به سایت
هنگام تولید محتوای با کیفیت سعی نکنید برای فریب گوگل محتوا ایجاد کنید. بلکه هدف خود را تولید محتوای با کیفیت برای مخاطب نهایی خود بگذارید. به یاد داشته باشید که گوگل در تشخیص محتوای با کیفیت بسیار حرفه ای عمل می کند بنابراین محتوای خود را بسیار حرفه ای تولید کنید.

هنگام تولید محتوا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

تا جای ممکن از نوشتن محتوایی کمتر از 2000 کلمه اجتناب کنید.
برای محتوای خود لینک های داخلی و بک لینک های با کیفیت ایجاد کنید.
منابع خود را ذکر کنید و تمام اطلاعات خود را بر اساس آمارها و مطالعات انجام شده ارائه دهید.
از تصاویر با کیفیت برای تصاویر اصلی صفحات بهره بگیرید.
از کلمات کلیدی در متن صفحات خود استفاده کنید ولی در استفاده آن زیاده روی نکنید.
محتوایی ایجاد کنید که با آموزش به حل مشکلات کاربران به پردازد.
جستجوی صوتی روز به روز توسعه می یابد و محتوایی که به بیان طبیعی افراد نزدیکتر باشد رتبه بهتری خواهد گرفت. بنابراین از ترجمه های ربات مانند در محتوای خود به پرهیزید.
4- مطمئن شویدکه طراحی سایت شما ریسپانسیو است و کاربری سایت خود در دستگاه های مختلف را بررسی کنید
طراحی ریسپانسیو امروزه یک ضرورت است و نه یک انتخاب، موبایل های هوشمند به شدت همه گیر شده است و روز به روز کاربران بیشتری از موبایل برای جستجوی وب استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که بعد از طراحی ریسپانسیو حتما کارکرد سایت خود در گوشی های موبایل را بررسی کنید. امروزه تمام سایت ها از نرم افزارهای مدیریت محتوا بهره می برند و شما می توانید تعداد بی نهایت عنصر به بخش های مختلف سایت اضافه کنید و این عناصر ممکن است در موبایل به درستی در دسترس نباشند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 87 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 13:22


در طی سال‌های اخیر، یکی از موضوعاتی که در سئوی محتوا تغییر کرده است، اهمیت دوره آموزش سئو معنای محتوا است. در سال‌های قبل از 2018، محتوای سایت تنها براساس کلمات کلیدی به کار رفته مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند و از اهمیت برخوردار بودند. این در حالی است که در طی سال‌های گذشته و از سال 2018 به بعد، معنای محتوای به کار رفته در سایت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. موتورهای جست‌وجوگر مانند گوگل، معنای محتوا را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهند. از همین رو به عنوان دیگر مورد از تکنیک‌های سئو می‌توان به بهینه‌سازی محتوا نیز اشاره کرد.

به‌کارگیری از کلمات کلیدی long tail در برچسب‌های عناوین
کلمات کلیدی هر محتوا، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. از کلمات کوتاه تا کلمات بلند برخی از این موارد هستند که هرکدام ویژگی‌هایی را برای خود دارند. در این بین برای آن که بتوان یک عنوان خوب و مناسب را انتخاب کرد، استفاده از کلمات کلیدی کوتاه انتخاب مناسبی نیست! به جای کلمات کلیدی کوتاه، استفاده از کلمات کلیدی بلند می‌تواند انتخاب بهتری باشد که در عناوین و عبارات اصلی محتوا به کار می‌رود.

استفاده از سایت‌های مختلف مانند ویکی‌پدیا به منظور یافتن کلمه کلیدی مناسب
برای آن که بتوانید کلمات کلیدی متفاوت و پرکاربردی را بیابید، لازم است تا از سایت‌ها و وبلاگ‌های پربازدید استفاده کنید. ویکی‌پدیا به عنوان یک سایت پربازدید شناخته می‌شود که اصلی‌ترین کلمات مورد سرچ و جست‌وجوی مخاطبان را در دل خود دارد. استفاده از این سایت می‌تواند شما را به کلمات کلیدی جدیدی برساند.

استفاده از لیست بهترین‌ها برای پیدا کردن فرصت‌های لینک‌سازی
در بین تمامی محتواهای موجود در سایت‌های مختلف، محتواهایی وجود دارند که به معرفی بهترین‌ سایت‌های موجود در هر زمینه‌ای می‌پردازند. در این بین شما نیز با استفاده از تولید محتواهای مشابه می‌توانید به این ترتیب لینک‌سازی با بسیاری از سایت‎ها را در دل خود داشته باشید و لیستی از بهترین‌های یک موضوع را به مخاطب معرفی کنید.

استفاده از لینک‌سازی برای رشد سئو سایت
ارائه محتوا و متن حداقل با استفاده از حدود 1500 کلمه
با اینکه داشتن معنای محتوایی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما داشتن تعداد کلمات متناسب نیز موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. استفاده از محتواهای کوتاه، راهکاری برای رسیدن به نتیجه دلخواه در مدت زمان بلند نخواهد بود. ممکن است در شروع کار محتواهای کوتاه بتوانند جایگاه مناسبی داشته و به چشم مخاطب بیایند اما در طی زمان پاسخگوی نیاز مخاطب خود نخواهند بود. از همین رو لازم است تا یک محتوا از حداقل تعداد  کلمه برخوردار باشد.

به قواعد مختلف گوگل از جمله اولویت لینک اول توجه داشته باشید
گوگل قواعد بسیاری دارد که می‌تواند بر روی تکنیک‌های سئو تاثیرگذار باشد. در این بین یکی از قواعد مهم را می‌توان حضور چند لینک در یک محتوا دانست. با حضور چند لینک در یک محتوا، گوگل تنها به لینک اول توجه خواهد کرد. از همین رو در صورتی که یک لینک برای شما اهمیت بیشتری دارد، لازم است تا آن را در ابتدای محتوای خود قرار دهید.

کلمات کلیدی منحصربه‌فرد و مخصوص به خود بسازید
با اینکه استفاده از کلمات کلیدی در بسیاری از موارد بهتر است تا با استفاده از کلمات مورد توجه مخاطب انتخاب شود، اما در برخی موارد نیز می‌توان از کلمات منحصربه‌فرد استفاده کرد. داشتن کلمات کلیدی که مرتبط با برند شما باشند و بتوانند برندسازی کنند، راهی است تا نتایج بهتری را در جست‌وجوی و سرچ گوگل به دست آورید. از این نکته به عنوان یکی از جدیدترین تکنیک‌های سئو یاد می‌شود. تکنیکی که کمتر سایتی در حال استفاده از آن است و می‌تواند در ایجاد یک روند رشدی سریع، تاثیرگذار باشد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 237 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 17:27

سایت هایی انتخاب فرمایید که اتوریتی بالا و تعداد لینک و پیوند های خروجی کمتر دارا هستند.
با اعتنا به اینکه اتوریتی و یا دوره آموزش سئو  این که اعتبار ورقه در میان آحاد لینک و پیوند‌ها (چه داخلی چه فرنگی) تقسیم می گردد، البته این اثر در لینک و پیوند‌های خروجی بیشتر می‌گردد. پس به‌این نکته اعتنا نمایید که در‌این کاغذ چه تعداد پیوند و لینک و پیوند خروجی فالو و نوفالو وجود دارااست. برای اینکار میتوانید Ctrl+U بزنید تا سورس HTML ورقه اکران داده گردد بعد با Ctrl+F در‌این گواهی سرچ فرمایید:


ولی این طرز ظریف وجود ندارد چون تعداد همه تگ‌های a را پیدا می‌نماید، حتی آن‌های که به برگه خاصی پیوند نمیشود. آنهایی که در صفت (attribute) href آن ها “#” و یا این که “javascript:;” وجود دارااست، پیوند خروجی محسوب نمیشوند.

البته طرز بالا خیلی تخمینی میباشد. برای با جزییات بیشتر فعالیت کردن می توانید از Link Counter Tools به کار گیری فرمایید. که یک آیتم از آنها‌را به شما معرفی می کنم.

https://www.webfx.com/tools/linkdump-counter

همینطور برای رسیدگی اتوریتی تارنما‌ها میتوانید از ابزار خویش نت پارک به کار گیری نمایید:

ابزار اتوریتی دامنه

ولی ابزار ما به جز اتوریتی دامنه و ورقه، شاخص‌های اثرگذار دیگری مانند: درصد لینک و پیوند‌های فالو به نوفالو، درصد چگونگی پیوند‌ها، تراست، اسپم اسکور، شاخص‌های سیتیشن و تراست فلو مجستیک و… را به شما اکران می دهد.

وبسایت‌هایی تعیین نمایید که ترافیک بالایی دارا‌هستند
ترافیک بالای این وب سایت‌ها تعداد کلیک بالاتری برای بک لینک و پیوند های شما به ارمغان میاورد

۳- بک لینک و پیوند‌هایی ساخت‌و‌ساز نمایید که همیشگی باشد.
در بازار تجاری فروش لینک و پیوند معمولا بک‌پیوند‌ها به آن‌هایی گفته می گردد که در همه صفحه های وب سایت صاحب خانه تکرار می گردد و در بخش سایدبار – فوتر و چنانچه خوش شانس باشید یا این که پول نیکی بدهید در منو می تواند ساخت‌و‌ساز گردد. در خرید بک‌پیوند شما صرفا یک انکرتکست و یک نشانی می‌دهید و لینک و پیوند معمولا بصورت ماهانه، فصلی، هر ساله به شما اجاره داده میشود و همیشگی وجود ندارد.

ولی نوع دیگری از فروش پیوند به اسم رپورتاژ اطلاع رسانی وجود دارااست که در آن شما یک نوشته ی علمی بدون نقص (تیتر + عکس + توضیحات به همپا سه پیوند) به وبسایت صاحبخانه داده و هزینه‌ای را پرداخت میکنید تا این مقاله به طور دائمی در وبسایت صاحب خانه قرار بگیرد. در‌این نوع، لینک و پیوند‌های شما تنها در یک شیت از تارنما صاحبخانه وجود دارااست.

پس پیشنهاد ما به کار گیری از لینک و پیوند‌های همیشگی میباشد. هم اکنون به صورت بک‌پیوند یا این که رپورتاژ اطلاع رسانی

۴- لینک و پیوند خویش را در جای مطلوب از وب سایت صاحبخانه قرار دهید.


جای ‌های مختلفی که می‌اقتدار پیوند در آن قرار بگیرد: منو – فوتر – سایدبار – محتوای اساسی – کامنت ها – فروم ها – شبکه‌های‌مردمی

لینک و پیوند سازی در نصیب منو :
نفیس ترین جای در ورقه برای لینک و پیوند‌سازی در منو میباشد. این ضابطه چه در لینکهای داخلی و چه فرنگی درستی می‌نماید. موتورهای کاوش ساختار کلی وب سایت شما‌را از روی منو فهم می‌نمایند. پس هر لینکی که در منو وجود دارااست احتمال بالایی برای درجه به چنگ آوردن در گوگل خواهد داشت. در حالتی که شما حوزه کاری بزرگ‌ای دارید و مجموع لینک و پیوند‌ها باهم در منو جا نمی شود پس می توانید یک منوی پویا ساخت نمایید، به شکلی که در هر تیم‌بندی لینک و پیوند‌های مربوط اکران دهد.

لینک و پیوند سازی در بخش فوتر :
پیوند سازی فرنگی در فوتر هم می تواند اثر گذار باشد، اما اتوریتی که به لینک و پیوند‌های فوتر منتقل می‌گردد کمترین موقعیت را خواهد داشت. اما این هم در لحاظ بگیرید که‌این پیوند‌ها در همه صفحه های تکرار می‌گردد. برای همین گشوده هم جمعاً اتوریتی قابل توجهی برای صفحه ها این لینکها به ارمغان می آورد. دیجیکالا نیز از این نحوه برای لینک و پیوند‌های داخلی به کار گیری می‌نماید.

لینک و پیوند سازی در بخش محتوای اساسی :
لینک و پیوند‌های این بخش پس از منو بالاترین حق تقدم را خواهد داشت. کوشش فرمائید بیشتراز سه لینک و پیوند به یک وب سایت ساخت نکنید چون اولی لینک و پیوند فرنگی به یک وبسایت بیشترین اثر را خواهد داشت. در صورتی‌که پیوند دوم به به عبارتی تارنما باشد اثر کمتر خواهد داشت و به همین ترتیب اقتدار بک پیوند معدود گردد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 13:41